Η υποκρισία στο Μαρούσι έχει συγκεκριμένη πολιτική ταυτότητα. Η πολιτική διαδρομή της κας Διακολιού ταυτίζεται με αυτήν.

Print Friendly, PDF & Email

Η κα Διακολιού παρά τις συνεχείς ανακοινώσεις της, δεν απαντά στα ερωτήματα που εξαρχής της τέθηκαν σχετικά με τον υπόγειο χώρο στάθμευσης στην πλατεία Ευτέρπης. Δεν μας απάντησε:

·        Πως μπορεί να είναι ανταγωνιστική μια τοπική αγορά σαν του Ιστορικού Εμπορικού Κέντρου του Αμαρουσίου, απέναντι στα εμπορικά μεγαθήρια ( malls), αν δεν διαθέτει χώρους στάθμευσης για τους πελάτες – καταναλωτές;

·        Ποια εναλλακτική έκταση προτείνει, που να ανήκει στο Δήμο βέβαια, για την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης, πέραν της Πλατείας Ευτέρπης με την οπία διαφωνεί;

·        Γνωρίζει πόσο κοστίζει η περίφημη υπογειοποίηση του Σταθμού ΗΣΑΠ που προτείνει , στο Κέντρο του Αμαρουσίου και από που θα χρηματοδοτηθεί η παρέμβαση αυτή;

·        Γνωρίζει πόσος χρόνος θα απαιτηθεί για να γίνει αυτή η υπογειοποίηση ; Το διάστημα που στο Κέντρο του Αμαρουσίου δεν θα λειτουργεί σταθμός ΗΣΑΠ για να υπογειοποιηθεί, θα είναι σαφώς μεγαλύτερο από αυτό της κατασκευής του πάρκινγκ; Κι αν ναι, αυτό δεν θα σημάνει την πλήρη κατάρρευση της αγοράς μας καθώς και της αξίας των ακινήτων του Κέντρου; Από την εξέλιξη αυτή θα είναι ωφελημένες οι επιχειρήσεις του MALL, αφού εκεί θα εξακολουθεί να λειτουργεί ο σταθμός του ΗΣΑΠ;

Η έλλειψη επιχειρημάτων και το “παραμύθι” της υπογειοποίησης

Η κα Διακολιού μην έχοντας σοβαρά επιχειρήματα να προβάλλει ενάντια στην κατασκευή του υπόγειου χώρου στάθμευσης, ανακάλυψε το “παραμύθι” της υπογειοποίησης του σταθμού του ΗΣΑΠ για να διαφοροποιηθεί, γνωρίζοντας ασφαλώς πως το έργο αυτό δεν μπορεί να γίνει.

Αφενός εξαιτίας της έλλειψης πόρων, αφετέρου επειδή δεν έχει υπάρξει αντίστοιχο προηγούμενο στην Αθήνα.

Είναι πλέον φανερό ότι υποκρίνεται συνειδητά, ενώ επιπλέον αγνοεί τη διεθνή εμπειρία, σύμφωνα με την οποία

·        οι υπόγειοι χώροι στάθμευσης κατασκευάζονται κάτω από τις πλατείες  ( σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και μεγαλουπόλεις)

·        μεγάλες πόλεις και μητροπολιτικοί Δήμοι,  όπως το Τοκιο ή το Σικάγο , διαθέτουν υπέργειο δίκτυο σιδηροδρόμων, χωρίς αυτό να αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη τους.

Αυτό που γνωρίζουν εκατομμύρια συμπολίτες μας που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό, η ίδια προσποιείται πως δεν το γνωρίζει.

Αυτό δύο πράγματα μπορεί να σημαίνει . Ή ότι είναι τραγικά άπειρη. Ή ότι  ρέπει προς το λαϊκισμό. Και τα δύο είναι επικίνδυνα και για την πόλη και για τους συμπολίτες μας. 

Μετάβαση στο περιεχόμενο