Υπηρεσίες – Διευθύνσεις

 

Τμήμα Εποπτείας Νομικών Προσώπων

 

ΔιεύθυνσηΒασ. Σοφίας 9 & Δημ. Μόσχα
ΠεριοχήΜαρούσι
ΤΚ15124
Τηλέφωνο213-2038.262
Fax213-2038.526
Emailaksilardistou@maroussi.gr
Αρμοδιότητες :

  • Παρέχει κατευθύνσεις και οδηγίες σχετικές με την σύνταξη προϋπολογισμού, απολογισμού, αναμορφώσεων και έκδοσης χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής.
  • Καταγράφει και παρακολουθεί τα πάσης φύσεως έσοδα και έξοδα των Νομικών Προσώπων του Δήμου.
  • Συντονίζει και παρακολουθεί όλες τις απαιτούμενες ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν τα Νομικά Πρόσωπα σχετικά με τις παραπάνω αναφερόμενες ενέργειες.
  • Αρχειοθετεί τα σχετικά έγγραφα του τμήματος.
  • Προετοιμάζει εισηγήσεις σχετικές με τις σχολικές επιτροπές, την δημοτική επιτροπή παιδείας (ΔΕΠ) κτλ και επικοινωνεί με τους παραπάνω αναφερόμενους για διευκρινίσεις (εισηγείται για προϋπολογισμούς, απολογισμούς, διοικητικά συμβούλια, επιχορηγήσεις σχολικών
    επιτροπών, κ.α.)
  • Καταγράφει τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων, καταρτίζει εισηγήσεις προς τη ΔΕΠ για την κατανομή πιστώσεων και την έγκριση των οικονομικών απολογισμών. Φροντίζει για την είσπραξη των επιχορηγήσεων από τα υπουργεία και τους άλλους φορείς.
  • Μεριμνά για την διάθεση των πιστώσεων που αναγράφονται στον προϋπολογισμό του δήμου για την επιχορήγηση των νομικών προσώπων.
  • Μεριμνά για τη δημοσίευση στον τύπο των αποφάσεων κανονιστικού περιεχομένου που αποτελούν αντικείμενο των καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων του.
  • Μεριμνά για τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται (σύνταξη μελέτης κ.λπ.), από το ίδιο ή άλλο αρμόδιο τμήμα και τη διαβίβασή τους στο τμήμα Προμηθειών για την έγκαιρη υλοποίηση προμήθειας – εργασίας, με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.
  • Παρέχει υπηρεσιακές συμβουλές για την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία τους και ελέγχει την εφαρμογή τους.
  • Υποδέχεται και εποπτεύει μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές στο πλαίσιο της υλοποίησης της πρακτικής τους άσκησης ακολουθώντας τα προβλεπόμενα από το συμβατικό πλαίσιο των δύο μερών (εκπαιδευτικός φορέας, Δήμος Αμαρουσίου). Στο πλαίσιο αυτό, εκπαιδεύει σε σχέση με τη συγκεκριμένη ειδικότητα και αναδεικνύει τις καλές πρακτικές και τις καινοτομικές εφαρμογές που έχουν παραχθεί από τις δημοτικές υπηρεσίες.
  • Διευκολύνει και μεταφέρει τεχνογνωσία και καλές πρακτικές που διαθέτει σε φιλοξενούμενα στελέχη και υπαλλήλους ΟΤΑ από την Ελλάδα και το εξωτερικό στο πλαίσιο υλοποίησης διμερών και πολυμερών συμφωνιών, μνημονίων συνεργασίας και κοινοτικών προγραμμάτων.
  • Συγκεντρώνει και καταγράφει τις ανάγκες εκπαίδευσης, επιμόρφωσης, κατάρτισης, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του προσωπικού και τις κοινοποιεί στο Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού της Διεύθυνσης Διοίκησης και Ανθρώπινου Δυναμικού. Παράλληλα προτείνει την ανάλογη αξιοποίηση της τεχνογνωσίας που αποκτάται από τις δράσεις αυτές.
  • Συνεργάζεται με όλες τις υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το λιγότερο δυνατόν κόστος.
  • Ασκεί κάθε άλλη εργασία που δεν περιλαμβάνεται στον παρόντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας και έχει σχέση με τις αρμοδιότητες του Τμήματος.Γραμματειακή Υποστήριξη της Διεύθυνσης Προκειμένου για τη διευκόλυνση του έργου της Διεύθυνσης η Γραμματειακή Υποστήριξη της Διεύθυνσης:
  • Παρέχει γραμματειακές υπηρεσίες που περιλαμβάνουν διακίνηση εισερχομένων εγγράφων εντός της Διεύθυνσης, διακίνηση εξερχομένων εγγράφων, δακτυλογράφηση και εκτύπωση κειμένων, παραγωγή φωτοαντιγράφων, αποστολή και λήψη μηνυμάτων τηλεομοιοτυπίας, ηλεκτρονικών μηνυμάτων (e−mail) με παράλληλη ανάπτυξη paperless συστήματος κ.ά.
  • Αρχειοθετεί τα διεκπεραιωμένα έγγραφα της Διεύθυνσης σύμφωνα με τον ειδικό χαρακτηρισμό τους και τηρεί το Αρχείο της Διεύθυνσης.
  • Μεριμνά για τα εξειδικευμένα λογισμικά που είναιαπαραίτητα για την αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία των Τμημάτων και της Διεύθυνσης.
  • Τηρεί ηλεκτρονικά ενημερωμένο Πρωτόκολλο Εισερχομένων−Εξερχομένων.
  • Δημιουργεί σύστημα παρακολούθησης των εκκρεμοτήτων της Δ/νσης.
  • Υλοποιεί κάθε άλλη σχετική εργασία για τη διευκόλυνση του έργου της Διεύθυνσης.