|
![]() ΑΨΙΔΩΤΗ ΚΛΙΣΗ (2004) ΜΠΡΟΥΣ ΤΕΙΛΟΡ ΜΟΝΤΡΕΑΛ – ΚΑΝΑΔΑΣ | Η δομή του έργου υπαινίσσεται ένα δρομέα στο βατήρα εκκίνησης και διερευνά το αρχαίο πνεύμα του αθλητισμού και της νίκης. Γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν. |
![]() ΜΠΙΝΤΟΥ (2004) ΜΑΡΕΑ ΓΚΑΖΑΡΝΤ ΣΥΔΝΕΫ – ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ | Αντιπροσωπεύει το ιερό σύμβολο του σύμπαντος. Η ορθογώνια γρανιτένια πλίνθος είναι ένα βασικό σύμβολο του ασυνείδητου. Η σημασία των δύο κεραμικών γλυπτών αποτελεί ένα σημείο συνάντησης για το Ολυμπιακό πνεύμα. |
![]() ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ (1994) ΣΕΡ ΑΝΤΟΝΙ ΚΑΡΟ ΛΟΝΔΙΝΟ – ΑΓΓΛΙΑ | Είναι εμπνευσμένο από την Αρχαία Ελλάδα και εκφράζει την εξύψωση του σώματος και του πνεύματος που επιτυγχάνεται μέσω των Ολυμπιακών Αγώνων. |
![]() ΝΤΑΝΓΚΟ (2003) ΤΖΟΥΝ ΚΑΝΕΚΟ ΣΑΙΝΤ ΛΟΥΙΣ – Η.Π.Α. | Στόχος του έργου του είναι μια σύνθεση τάξης και αταξίας, απλότητας και πολυπλοκότητας, σκόπιμου και αυθόρμητου και μιας πνευματικής διάστασης των αναλογιών που ταιριάζει στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο αθλητής των Ολυμπιακών Αγώνων. |
![]() ΔΙΚΕΡΑ (2004) ΒΟΥΛΑ ΓΟΥΝΕΛΑ ΑΘΗΝΑ – ΕΛΛΑΔΑ | Συμβολίζει την κίνηση των αθλητών που τους κάνει να μοιάζουν σαν να πετούν με αξεπέραστη δύναμη πάνω από τη δέσμευση της βαρύτητας. |
![]() ΑΝΑΤΑΣΗ (2004) ΠΑΝΟΣ ΤΣΟΛΑΚΟΣ ΡΩΜΗ – ΙΤΑΛΙΑ | Η διπλή ελικοειδής μορφή συμβολίζει το πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων που δεν τελειώνει. Κάθε κολόνα αντανακλάται στη γυάλινη βάση που αντικατοπτρίζει το παρελθόν, φθάνει στο παρόν και συνεχίζει στο μέλλον. |
![]() ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ (2004) ΦΡΑΝΤΣ ΣΤΑΛΕΡ ΜΟΝΑΧΟ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ | Οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν ολοένα και περισσότερο μια πολύ όμορφη ψευδαίσθηση της ανθρώπινης σκέψης. |
![]() ΤΖΕΡΙ ΡΟΪΓΚ (2004) ΚΛΑΟΥΝΤΙ ΚΑΖΑΝΟΒΑΣ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ – ΙΣΠΑΝΙΑ | Αναμφίβολα, ο πλούτος της κεραμικής τέχνης της Μεσογείου προσδιορίζει τη δουλειά του |
![]() ΝΙΚΗ (2004) ΜΑΡΙΑ ΤΕΡΕΖΑ ΚΟΥΤΣΙΝΣΚΑ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ – ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ | Η θεά Νίκη λατρευόταν ως η προσωποποίηση της νίκης σε πολλές εκφάνσεις της ζωής της Αρχαίας Ελλάδας και συμβολίζει το σημερινό χαρακτήρα του ελληνικού Ολυμπιακού πνεύματος. |
![]() ΒΟΡΕΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΠΛΑΤΟΣ (2004) ΚΡΙΣΤΙΝΑ ΡΙΣΚΑ -ΕΛΣΙΝΚΙ – ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ | Συμβολίζει την ένωση των λαών όλου του κόσμου, όπου άνθρωποι διαφορετικών καταβολών συγκεντρώνονται για ν` αθληθούν. |
![]() ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ (2004) ΟΥΛΑ ΒΙΟΤΤΙ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ – ΣΟΥΗΔΙΑ | Είναι μια πλίνθινη δημιουργία με φόρμες εμπνευσμένες από την Πύλη των Λεόντων στις Μυκήνες και τα γλυπτά της Δήλου. Εκπέμπει τη διαχρονική αίσθηση της ιστορίας, του μέλλοντος, αλλά και το συμβολισμό των Ολυμπιακών Αγώνων. |
![]() ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ IV (1996) ΓΙΟ ΑΚΙΓΙΑΜΑ ΤΟΚΙΟ – ΙΑΠΩΝΙΑ | Αποτελείται από πολλαπλά επάλληλα, ρωγμώδη στρώματα πηλού. Σε κάθε ρωγμώδες επίπεδο υπάρχουν λεπτές χαρακτηριστικές διαφορές, ενώ όταν αυτές συναθροίζονται το αποτέλεσμα είναι ένα σώμα που ”ταλαντεύεται”. |
![]() ΕΝΘΥΜΗΜΑ (2004) ΝΤΑΦΝΕ ΚΟΡΕΓΚΑΝ ΠΑΡΙΣΙ – ΓΑΛΛΙΑ | Ο σκοπός των αλληλεπιδρώντων έργων είναι ν’ αφήνουν την εντύπωση της οικειότητας, χωρίς να χρειάζονται ειδικοί κώδικες ανάγνωσης. Συμβολίζουν τη γιορτή του σώματος, της ενέργειας και της ειρήνης. |
![]() ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ (2004) ΡΟΥΘ ΝΤΑΚΓΟΥΟΡΘ ΑΤΛΑΝΤΑ – Η.Π.Α. | Ο πηλός συμβολίζει τη γη και οι σπείρες τους διάφορους λαούς του κόσμου. Αυτό το ελικοειδές κομμάτι στηρίζεται σε ατσάλι που συμβολίζει τη δύναμη. Η κορυφή συμβολίζει τη μοναδικότητα του κόσμου και καταδεικνύει ότι αυτή μπορεί να στηρίξει κάτι πιο μεγάλο και σημαντικό από την ίδια της την έννοια. |
![]() ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ (2004) ΓΚΕΡΝΤΑ ΓΚΡΟΥΜΠΕΡ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΜΕΞΙΚΟΥ – ΜΕΞΙΚΟ | Ένα από τα βασικά σχήματα είναι ο κύκλος, το απέραντο κενό, όπου κάθε είδους μεταμόρφωση πραγματοποιείται και αναπτύσσεται. Αντιπροσωπεύει την εξέλιξη των όντων και επιδεικνύει το πνεύμα της αιωνιότητας. |
![]() ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ (2004) ΤΖΟΚ ΝΤΕΣΟΒΑΖ ΑΜΒΕΡΣΑ – ΒΕΛΓΙΟ | Συμβολίζει ένα πλήρες ημισφαίριο από το οποίο έχει αφαιρεθεί ένα τμήμα. Απεικονίσεις των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων από θραύσματα αγγείων έχουν αποτυπωθεί στην επιφάνειά του και τα σχέδια αναφέρονται στα αθλήματα της εποχής εκείνης. |
![]() ΟΓΚΟΙ (2004) ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΤΣΙΒΙΝ ΜΟΣΧΑ – ΡΩΣΙΑ | Αναδεικνύει τη βάση της κλασικής τέχνης, αλλά και της γλυπτικής που είναι η αρχιτεκτονική. Δύο μορφές ενωμένες και αλληλεξαρτώμενες σε αρμονικό σύνολο ανταποκρίνονται στα ολυμπιακά ιδεώδη για σύμπνοια και συνεργασία. |
![]() ΦΤΕΡΩΤΗ ΚΙΝΗΣΗ (2002) ΜΠΕΑΤΕ ΚΟΥΝ ΒΕΡΟΛΙΝΟ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ | Κομμάτια που είναι κατασκευασμένα στον τροχό βρίσκονται τοποθετημένα σε επάλληλες σειρές. Το έργο είναι εμπνευσμένο από τις δομές της φύσης. |