Τοποθέτηση του Δημάρχου Γ. Πατούλη για τη νέα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, κατά τη συμμετοχή του στην ημερίδα του Υπουργείου Παιδείας

Print Friendly, PDF & Email







Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης ανέπτυξε την τοποθέτησή του από το βήμα της ημερίδας του Υπουργείου Παιδείας για τη νέα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.
Στο πάνελ η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, η Υπουργός Α. Διαμαντοπούλου,  η Αναπληρώτρια Υπουργός Φ. Γενηματά, οι Υφυπουργοί Εύη Χριστοφιλοπούλου και Ι. Πανάρετος και ο Υφυπουργός Εσωτερικών Γ. Ντόλιος.
|download file .jpg 86Kb|


Στιγμιότυπο από την ημερίδα ενημέρωσης και διαλόγου  για τη νέα εκπαιδευτική πολιτική και το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
|download file .jpg 115Kb|


Στην ημερίδα ενημέρωσης και διαλόγου του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, παρουσία εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εσωτερικών, φορέων και οργανισμών, συμμετείχε ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης, τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011.

Στη συνάντηση με θέμα:«η νέα εκπαιδευτική πολιτική και ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο πλαίσιο του προγράμματος «Καλλικράτης» δόθηκε έμφαση στις νέες αρμοδιότητες της Παιδείας που μεταφέρονται πλέον στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Στην τοποθέτηση του ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «στο ζήτημα των συγχωνεύσεων των σχολείων θα πρέπει κάθε περίπτωση να αντιμετωπισθεί με διαφορετικά κριτήρια.

Το Μαρούσι λόγω των ιδιαιτεροτήτων που παρουσιάζει, καθώς διακόπτεται από μεγάλους οδικούς άξονες καθιστά το εγχείρημα προβληματικό. Οι μαθητές θα αναγκάζονται να διασχίζουν κεντρικές λεωφόρους, θέτοντας σε κίνδυνο την σωματική ασφάλεια τους.

Όσον αφορά στο 8ο Γυμνάσιο και 9ο Λύκειο στην Αγία Φιλοθέη, στο οποίο οι μαθητές έχουν διακριθεί με τις επιδόσεις τους, το μόνο που θα δεχθούμε είναι η άμεση παραχώρηση από τον ΟΣΚ του οικοπέδου των 7,8 στρεμμάτων για την ανέγερση νέου σχολικού συγκροτήματος.

Θεωρώ –σημείωσε- ο κ. Πατούλης ότι τα ζητήματα της Παιδείας, της Υγείας, της Εξωτερικής Πολιτικής πρέπει να είναι ανεξάρτητα από ποια πολιτική δύναμη κυβερνά τη χώρα και οι αποφάσεις  που τα αφορούν να λαμβάνονται μέσα από διάλογο και συναίνεση.

Οι χώροι των σχολείων πρέπει να γίνουν χώροι πολιτισμού, άθλησης, πρόληψης της υγείας και καλλιέργειας περιβαλλοντικής συνείδησης».

Μετάβαση στο περιεχόμενο