Συνέντευξη Τύπου του Δημάρχου Αμαρουσίου Γ. Πατούλη

Print Friendly, PDF & Email










|download file .jpg 90KB|

 


Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης, απαντώντας σε εφ’ όλης της ύλης ζητήματα που αφορούν την οικονομική κατάσταση  και τη  λειτουργία του Δήμου, και το εργασιακό ζήτημα, σήμερα 21 Οκτωβρίου 2009, στο Δημαρχείο της πόλης.       

Αλήθειες και Aνακρίβειες

1η Ανακρίβεια

Στο Γραφείο Δημάρχου απασχολούνται 41 υπάλληλοι του Οργανισμού Εργασίας.

Ποια είναι η αλήθεια

Στο γραφείο Δημάρχου δεν απασχολούνται 41 άτομα. Απασχολούνται μόλις 4. κι αυτό μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει κανείς, αφού άλλωστε η πόρτα της σημερινής Δημοτικής Αρχής είναι διαρκώς ανοιχτή, τόσο στους εργαζόμενους του Δήμου, όσο και στους πολίτες.

2η ανακρίβεια

Ισχυρίστηκε το Σωματείο Εργαζομένων ότι δεν γνωρίζει με ποια κριτήρια επελέγησαν οι 105 εργαζόμενοι του Οργανισμού Εργασίας  που κρίθηκαν πλεονάζοντες.

Ποια είναι η αλήθεια

Από την πρώτη στιγμή, τόσο στο Δημοτικό Συμβούλιο, όσο και με αναλυτικές ανακοινώσεις που δώσαμε στη δημοσιότητα και στον Τύπο, δημοσιοποιήσαμε τα κριτήρια αυτά. Τα οποία θα επαναλάβω για μια ακόμη φορά.
Το πρώτο κριτήριο, ήταν τα όρια της οικονομικής αντοχής του Δήμου. Δηλαδή πόσους εργαζόμενους αντέχουμε να πληρώνουμε. Το ότι καταλήξαμε να είναι οι πλεονάζοντες 105 κι όχι περισσότεροι, οφείλεται στο γεγονός ότι υπερβήκαμε κι αυτά ακόμη τα όρια αντοχής. Δυστυχώς η οικονομική κατάσταση του Δήμου δεν μας επιτρέπει  να απασχολούμε περισσότερους εργαζόμενους από όσους έχουμε σήμερα.
Το δεύτερο κριτήριο επιλογής ήταν οι ειδικότητες τους. Κρίναμε πλεονάζοντες εργαζόμενους που είχαν ειδικότητες που δεν επηρεάζουν την καθημερινή λειτουργικότητα του Δήμου και των υπηρεσιών του. Γι αυτό άλλωστε το 80% όσων κρίθηκαν πλεονάζοντες ήταν διοικητικοί υπάλληλοι.
Το τρίτο κριτήριο ήταν η εντοπιότητα.
Το τέταρτο κριτήριο ήταν η επιθυμία κάποιων εκ των εργαζομένων να δουλέψουν αλλού, κοντά στον τόπο κατοικίας τους.
Αυτά είναι τα κριτήρια με βάση τα οποία έγινε η επιλογή των 105 εργαζομένων.
Και θέλω εδώ να ξεκαθαρίσω κάτι, γιατί έχει αναπτυχθεί μια παραφιλολογία, ότι δήθεν κάποιοι από τη Δημοτική ομάδα της διοίκησης διαφώνησαν με αυτή την επιλογή. Ξεκαθαρίζω λοιπόν ότι η απόφαση να επιλεγούν ο συγκεκριμένος αριθμός εργαζομένων με βάση τα συγκεκριμένα κριτήρια ήταν ομόφωνη μεταξύ όλων των μελών της δημοτικής μας παράταξης. Δεν ήταν απόφαση μόνον του Δημάρχου, ήταν ομόφωνη απόφαση όλων μας.

3η ανακρίβεια

Μας κατηγόρησαν ότι προσλαμβάνουμε συμβασιούχους οδηγούς την ώρα που βγάζουμε πλεονάζοντες οδηγούς αορίστου χρόνου

Ποια είναι η αλήθεια

Πράγματι προσελάβαμε συμβασιούχους οδηγούς, αφενός  για να καλύψουμε την ανάγκη ενίσχυσης των δρομολογίων της δημοτικής μας συγκοινωνίας και την κάλυψη των αναγκών της διαδημοτικής συγκοινωνίας. Και αφετέρου για να μειώσουμε το λειτουργικό κόστος της συγκοινωνίας, που κοστίζει πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ στο δημότη. Κρίναμε ότι είναι προτιμότερο και οικονομικά πιο συμφέρον να προσλάβουμε συμβασιούχους για να καλύψουμε αυτές τις ανάγκες, κάποιες από τις οποίες είναι έκτακτες, παρά να προσλάβουμε μόνιμο προσωπικό που στη συνέχεια δεν θα ξέραμε πώς να το αξιοποιήσουμε, ενώ θα έπρεπε να το πληρώνουμε.


4η ανακρίβεια

Μας κατηγόρησαν ότι δεν κάναμε ότι έπρεπε για να προσληφθούν περισσότεροι Μαρουσιώτες στη Δημοτική Αστυνομία.

Ποια είναι η αλήθεια.

Καταρχήν πρέπει να μας αναγνωριστεί ότι κατά τη διάρκεια της δικής μας διοίκησης ο Δήμος Αμαρουσίου επιτέλους έκανε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για να αποκτήσει η πόλη Δημοτική Αστυνομία και να μπει τέλος σε ένα απαράδεκτο καθεστώς, όπου διαθέταμε μόλις 2 δημοτικούς αστυνόμους κι είχαμε βαφτίσει παράνομα δημοτική αστυνομία και καμία 40αριά ακόμη. Εμείς σε αυτό βάλαμε τέλος. Γι αυτό και αξιοποιήσαμε την προκήρυξη της Περιφέρειας μέσα από την οποία ενισχύσαμε τη δύναμη μας με 42 νέους δημοτικούς αστυνόμους. Αυτά ως προς το λειτουργικό μέρος. Όσον αφορά το ζήτημα της εντοπιότητας, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι στις προκηρύξεις που γίνονται μέσω Περιφέρειας, η ποσόστωση της εντοπιότητας δεν υφίσταται. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό ότι ο διαγωνισμός γινόταν μέσω ΑΣΕΠ, καθιστούσε αδύνατη οποιαδήποτε παρέμβαση του Δήμου που θα επηρέαζε το αποτέλεσμα. Όσοι λοιπόν ισχυρίζονται ότι δεν κάναμε κάτι για να προσληφθούν περισσότεροι μαρουσιώτες στη Δημοτική Αστυνομία, απλά λένε ψέμματα για να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Και είναι οι ίδιοι που έκαναν τα στραβά μάτια όλα αυτά τα χρόνια που η πόλη δεν είχε δική της δημοτική αστυνομία.

5η ανακρίβεια

Μας κατηγορούν γιατί ολοκληρώσαμε την προκήρυξη του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού και δεν την ακυρώσαμε.

Ποια είναι η αλήθεια 

Η σημερινή διοίκηση του Δήμου έκανε το αυτονόητο. Προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού μέσω του ΑΣΕΠ για να καλύψει μέρος των κενών οργανικών θέσεων του Δήμου. Αυτό ήταν αναγκαίο να γίνει, κι απορώ γιατί όλα αυτά τα χρόνια το Σωματείο εργαζομένων που σήμερα μας κατηγορεί, δεν έλεγε τίποτα για το γεγονός ότι ο Δήμος λειτουργούσε με καλυμμένο μόλις το 20% των οργανικών του θέσεων. Ποσοστό υπερβολικά χαμηλό, το οποίο εμείς προσπαθήσαμε να καλύψουμε. Και προχωρήσαμε στο διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ, αφού πρώτα κάναμε εξαντλητικό διάλογο και διαβούλευση που κράτησε πάνω από 6 μήνες με το σωματείο των μόνιμων υπαλλήλων αλλά και τους άλλους εργαζόμενους. Αποτέλεσμα αυτής της διαβούλευσης ήταν η προκήρυξη 168 θέσεων. Πράγματι προσπαθήσαμε αυτόν το διαγωνισμό να τον επαναπροκηρύξουμε, για να εκμεταλλευθούμε τις διατάξεις που αφορούν την εντοπιότητα, όμως το ΑΣΕΠ δεν μας επέτρεψε την επαναπροκήρυξη. Εξαντλήσαμε κάθε δυνατότητα, φτάσαμε να απευθύνουμε μέχρι και ερώτημα στο Νομικό Συμβούλιο του κράτους, δυστυχώς όμως δεν μπόρεσε ο διαγωνισμός αυτός να ακυρωθεί και να επαναπροκηρυχθεί. Έτσι, προχωρήσαμε στη δημοσίευση των ονομάτων που μας ήρθαν από το ΑΣΕΠ, κι ο Δήμος είναι πλέον έτοιμος να  καλύψει ένα σημαντικό μέρος των κενών οργανικών του θέσεων, έστω και με καθυστέρηση πολλών ετών. Αυτό όμως που πρέπει να μας αναγνωρισθεί είναι ότι ως διοίκηση επιλέξαμε μια διαφανή διαδικασία, χωρίς αποκλεισμούς, κι όχι μια διαδικασία με προσλήψεις από το παράθυρο. 

6Η ανακρίβεια

Μας κατηγορούν ότι προσλαμβάνουμε συνέχεια καινούριους συμβασιούχους, και δεν επιτρέπουμε την επιστροφή των πλεονάζοντων.

Ποια είναι η αλήθεια

Δεν προσλαμβάνουμε προσωπικό σε διοικητικές θέσεις, που είναι η πλειοψηφία των πλεοναζόντων, αλλά συμβασιούχους που απασχολούνται στους τομείς της καθαριότητας, του πρασίνου, των εξωτερικών συνεργείων, στους βρεφονηπιακούς σταθμούς, στα αθλητικά προγράμματα. Και επίσης εξαντλούμε κάθε δυνατότητα πρόσληψης προσωπικού μέσω προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται από άλλους φορείς του Δημοσίου, π.χ. μερικής απασχόλησης, απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, εξάμηνης πρακτικής. Κι όλα αυτά χωρίς να επιβαρύνουμε ούτε ένα ευρώ τους δημότες μας.

7η ανακρίβεια

Μας κατηγορούν ότι δεν λαμβάνεται μέριμνα για την ασφάλεια των λεωφορείων της Δημοτικής Συγκοινωνίας

Ποια είναι η αλήθεια

Αυτός ο ισχυρισμός  είναι ένα τεράστιο ψέμα, μια πελώρια ανευθυνότητα που εκφράζεται από ανθρώπους που τρώνε εδώ και χρόνια ψωμί από μια υπηρεσία που είναι καταξιωμένη στη συνείδηση των πολιτών. Από ανθρώπους που ανακαλύπτουν προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν, γιατί ξαφνικά μένουν εκτός αυτής της υπηρεσίας.
Θέλω να διαβεβαιώσω ότι τα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας μας είναι απολύτως ασφαλή και κάνουμε ότι χρειάζεται για να παραμείνουν ασφαλή.
Περνούν δύο φορές το χρόνο από ΚΤΕΟ. Στα 2,5 αυτά χρόνια δεν έχει συμβεί ούτε ένα ατύχημα.
Η συντήρηση τους γίνεται από πιστοποιημένα συνεργεία και τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούμε είναι γνήσια.
Οι οδηγοί απασχολούνται σε ημερήσιες βάρδιες των 6 έως 6,5 ωρών. Σε εβδομαδιαίο επίπεδο αυτό μεταφράζεται σε λιγότερο από 38 ώρες. Τους καλοκαιρινούς μόνο μήνες (Ιούλιο και Αύγουστο) και την περίοδο των εορτών υπάρχει έλλειψη προσωπικού που καλύπτεται υπερωριακά. Οι υπερωριακές βάρδιες διανέμονται στους εργαζόμενους σε εθελούσια βάση και ουδέποτε οι οδηγοί αναλαμβάνουν συνεχόμενες  βάρδιες.
Ασφαλώς όταν μιλάμε για οχήματα των οποίων η ηλικία είναι μεγάλη και η χρήση καθημερινή, θα υπάρξουν και βλάβες. Όμως οι βλάβες αντιμετωπίζονται με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.
Ενώ στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του στόλου των λεωφορείων, προχωρήσαμε πριν μερικές μέρες στην παραλαβή 5 λεωφορείων που μισθώσαμε από την ΕΘΕΛ και από τις αρχές του 2010 θα έχουμε εντάξει στον στόλο αυτό και 5 νέα μίνι μπας.

8η ανακρίβεια
Ισχυρίζονται οι εργαζόμενοι ότι μπορεί να καλυφθεί η μισθοδοσία των πλεοναζόντων αν περικοπούν δήθεν τα έξοδα επικοινωνίας του Δημάρχου.

Ποια είναι η αλήθεια

Πρώτον, δεν υπάρχουν έξοδα επικοινωνίας του Δημάρχου, αλλά επικοινωνία του Δήμου και των υπηρεσιών του με τους δημότες.
Δεύτερον, θεωρούμε πως όσο σημαντικό είναι να παράγουμε καθημερινά έργο και νέες υπηρεσίες για τους δημότες μας, εξίσου σημαντικό αλλά και υποχρέωση μας είναι, το έργο αυτό και τις υπηρεσίες να τις επικοινωνούμε με τους δημότες μας, ώστε και να τις γνωρίζουν, αλλά και να επωφελούνται από αυτές. Τι να το κάνεις το έργο, τι να τις κάνεις τις υπηρεσίες, όταν ο πολίτης δεν τις γνωρίζει και δεν μπορεί να τις αξιοποιήσει;
Τρίτον, επειδή πολλά λέγονται για τις δαπάνες επικοινωνίας για λόγους εντυπώσεων και χωρίς τεκμηριωμένα στοιχεία, όλοι γνωρίζουν ότι επι των δικών μας ημερών οι δαπάνες αυτές σε σχέση με το παρελθόν είναι σημαντικά μειωμένες.
Θα σας αναφέρω τρία νούμερα
• Το 2003 τα έξοδα της επικοινωνίας ανήλθαν στο 1.974.716 ευρώ
• Το 2004 στα 5156007 ευρώ.
• Και το 2007 στο 1507998 ευρώ.
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια συνεδριάσεων του Δημοτικού μας Συμβουλίου, όταν είχαμε παρουσιάσει τους ισολογισμούς και τις εκθέσεις των ελεγκτών της Επιχείρησης Επικοινωνίας, είχαμε την ευκαιρία όλοι να διαπιστώσουμε τι γινόταν κατά το παρελθόν στον τομέα αυτό. Και τι δεν γίνεται σήμερα.

9η ανακρίβεια

Ισχυρίζονται κάποιοι ότι δίνονται υπερβολικοί μισθοί σε συμβούλους και συνεργάτες του Δημάρχου

Ποια είναι η αλήθεια

Κανένα φυσικό πρόσωπο που εργάζεται ως συνεργάτης ή σύμβουλος του Δημάρχου δεν παίρνει υπερβολικό μισθό και σίγουρα δεν παίρνει τους πολύ υψηλούς μισθούς που έπαιρναν οι σύμβουλοι της προηγούμενης διοίκησης. Και μιλάμε για μισθούς τότε της τάξης των 5-6 και 7000 ευρώ, που σήμερα δεν δίνονται ούτε κατά διάνοια. Και θέλω επίσης να τονίσω ότι όλοι όσοι είναι σήμερα σύμβουλοι της διοίκησης, εργάζονται και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους καθημερινά και δεν είναι αργόμισθοι, όπως συνέβαινε στο παρελθόν.
Όσον αφορά την πρόσληψη συνταξιούχων , έχω να επισημάνω ότι η σημερινή διοίκηση, υπηρετώντας τη λογική περιορισμού του κόστους αλλά και αξιοποίησης της γνώσης και των εμπειριών ανθρώπων που υπηρέτησαν από θέσεις ευθύνης το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, χρησιμοποιεί ανθρώπους που μας προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε εξειδικευμένους τομείς όπως η κοινωνική μέριμνα, η δημοτική αστυνομία, η πολιτική προστασία, τα τεχνικά έργα και η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού. Οι άνθρωποι αυτοί είναι λιγότεροι από 10 και σε σχέση με τα λίγα χρήματα που κοστίζουν, η προσφορά είναι πολλαπλάσια.

10η ανακρίβεια
Ισχυρίζονται ότι μέσω των ΣΔΙΤ εκχωρούμε υπηρεσίες του Δήμου σε ιδιώτες.

Ποια είναι η αλήθεια

Καμία υπηρεσία του Δήμου δεν εκχωρούμε σε ιδιώτες. Ο Δήμος τόσο σήμερα, όσο και στο μέλλον, θα έχει την ευθύνη σχεδιασμού, οργάνωσης και παροχής όλων των υπηρεσιών που παρέχει στους πολίτες της πόλης. Και δεν παραχωρεί καμία αρμοδιότητα του σε ιδιώτες. Σε αντίθεση με τα όσα υποστηρίζουν από το Σωματείο των εργαζομένων, ο Δήμος Αμαρουσίου  προτίθεται να προχωρήσει σε διαγωνιστική διαδικασία όχι για να  υλοποιήσει έργα ΣΔΙΤ,  αλλά για να προσλάβει χρηματοικονομικούς συμβούλους οι οποίοι θα μελετήσουν κατά πόσο μπορεί να είναι επωφελής για το Δήμο και τους πολίτες μία επένδυση, η οποία μπορεί να υλοποιηθεί με την διαδικασία σύμπραξης ΟΤΑ και Ιδιώτη. Είναι όμως άλλο πράγμα προσλαμβάνω σύμβουλο κι άλλο προχωρώ στην εκχώρηση αρμοδιοτήτων του Δήμου.   Και πρέπει να τονίσουμε ότι οι μελέτες αυτές χρηματοδοτούνται από το ΘΗΣΕΑ , χωρίς να κοστίζουν ούτε ένα ευρώ στο δημότη της πόλης.  Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η πόλη μας χρειάζεται μια σειρά από έργα και υποδομές, τα οποία δεν μπορεί ο Δήμος στην οικονομική κατάσταση που βρίσκεται , να χρηματοδοτήσει. Για τα έργα αυτά πράγματι αναζητούμε σύγχρονα «εργαλεία» που θα μας επιτρέψουν, αφενός να τα κατασκευάσουμε χωρίς να δαπανήσουμε ούτε ένα ευρώ. Κι αφετέρου στη συνέχεια, να τα λειτουργήσουμε χωρίς να επιβαρύνουμε δυσανάλογα τους δημότες ή τους χρήστες. Σε καμία όμως περίπτωση τα έργα αυτά δεν αφορούν υπάρχουσες αρμοδιότητες ή υπηρεσίες που ήδη παρέχει ο Δήμος Αμαρουσίου. Μιλάμε για σύμπραξη που θα αφορά έργα και υποδομές όπως μεταξύ άλλων: η κατασκευή υπογείων χώρων στάθμευσης, η κατασκευή του Δημοτικού Θεάτρου Αμαρουσίου, η κατασκευή και λειτουργία χώρων πολιτισμού, γηπέδων, η υλοποίηση προγράμματος για «πράσινες ταράτσες», η κατασκευή σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων ή Μονάδας Ανακύκλωσης, η εναλλακτική διαχείριση ειδικών αποβλήτων, κλπ .
Το αν μπορούν τα παραπάνω έργα να γίνουν μέσω ΣΔΙΤ είναι αντικείμενο διερεύνησης του Συμβούλου. Και εξαρτώνται και από το κάτω από ποιες προϋποθέσεις συμφέρει το Δήμο να γίνουν με τον τρόπο αυτό.
Σε καμία όμως περίπτωση δεν ισχύουν οι ισχυρισμοί ότι εκχωρούμε τις αρμοδιότητες του Δήμου σε ιδιώτες. Αυτό που ισχύει είναι ότι αναζητούμε αν συμφέρει το Δήμο και τους πολίτες να γίνουν κάποια έργα, που χρειάζεται η πόλη, μέσω ΣΔΙΤ.

11η ανακρίβεια
Κάποιοι ισχυρίζονται ότι οι Δημοτικοί Βρεφονηπιακοί Σταθμοί λειτουργούν με ελλείψεις.

Ποια είναι η αλήθεια

Η αλήθεια είναι ότι οι Δημοτικοί Παιδικοί Σταθμοί του Δήμου Αμαρουσίου είναι σταθμοί πρότυπο, κάποιοι μάλιστα από αυτούς είναι καλύτεροι και από τους καλύτερους ιδιωτικούς.
Σίγουρα σε μια τόσο σημαντική υπηρεσία, πάντα θα υπάρχουν ελλείψεις σε εξειδικευμένο προσωπικό, που θα θέλουμε να καλύψουμε.
Αλλά πρέπει να τονίσω ότι τα τελευταία 2,5 χρόνια που είμαστε διοίκηση καταφέραμε και να δημιουργήσουμε 4 νέους Δημοτικούς Σταθμούς, αλλά και να διπλασιάσουμε το προσωπικό που απασχολείται σε αυτούς. Αυτό κανένας δεν μπορεί να το αμφισβητήσει, όπως δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η πολύ υψηλή ποιότητα υπηρεσιών που παρέχουμε, έναντι των πολύ χαμηλών τροφείων που καλούνται να πληρώσουν οι γονείς. Και μάλιστα θέλω να επισημάνω ότι το 50% πληρώνει τροφεία, αφού το υπόλοιπο 50% λόγω των κοινωνικών κριτηρίων που έχουμε θεσπίσει δεν πληρώνει ούτε ευρώ για τη φιλοξενία των παιδιών του.
Η εμπιστοσύνη των μαρουσιώτικων οικογενειών στο προσωπικό και την ποιότητα των υπηρεσιών  των σταθμών μας αποδεικνύεται από την κατά 45% αύξηση των αιτήσεων που δεχθήκαμε φέτος.

12η ανακρίβεια

Ισχυρίζεται το σωματείο ότι κάναμε εργάτες καθαριότητας διοικητικούς υπαλλήλους κατά τη μεταφορά τους στο Δήμο.

Ποια είναι η αλήθεια

Καταρχήν πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι κανένας από τους εργαζόμενους αυτούς δεν προσελήφθη από τη δική μας διοίκηση. Είναι υπάλληλοι που είχαν προσληφθεί από την προηγούμενη διοίκηση, ως εργάτες καθαριότητας, και απασχολούνταν σε άλλες θέσεις από αυτήν που προσλήφθησαν. Όταν λοιπόν ξεκίνησαν οι διαδικασίες για τη μεταφορά τους στο Δήμο, διαπιστώσαμε ότι κατείχαν τίτλους σπουδών όπως απολυτήριο Λυκείου αλλά κάποιοι εξ αυτών και πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, που δεν δικαιολογούσε να απασχολούνται ως εργάτες καθαριότητας. Αυτό λοιπόν που κάναμε ήταν να τους μεταφέρουμε σε θέση αντίστοιχη των προσόντων τους. Ουσιαστικά αυτό που κάναμε ήταν να εφαρμόσουμε το Νόμο, κάτι που δεν έκαναν οι προηγούμενε διοικήσεις.

Τι θα γίνει στις 18/12/2009 με την μετακίνηση του πλεονάζοντος προσωπικού

Ο Νόμος είναι ξεκάθαρος και θα εφαρμοστεί.
Για όσους έχουν υποβάλλει αίτηση και δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταφοράς τους σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, ως την ημερομηνία αυτή, οι περιπτώσεις τους θα επανεκτιμηθούν.
 Όσοι όμως ως την ημερομηνία αυτή δεν κάνουν αίτηση για μετακίνηση, ας αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Πόσοι εργαζόμενοι απασχολούνται σήμερα στο Δήμο

Σήμερα στο Δήμο απασχολούνται 1480 εργαζόμενοι.
200 συμβασιούχοι επιπλέον σε σχέση με την 1/1/2007.
Ποια είναι όμως η διαφορά. Οι εργαζόμενοι αυτοί απασχολούνται σε εργασίες που κατά το παρελθόν έκαναν εργολάβοι για λογαριασμό του Δήμου με διάφορες συμβάσεις. Οι συμβάσεις αυτές για τις συγκεκριμένες εργολαβίες διακόπηκαν, και αντί να δίνουμε τα χρήματα στους εργολάβους και αυτοί να απασχολούν αλλοδαπούς, προτιμήσαμε να δώσουμε δουλειά σε παιδιά μαρουσιώτικων οικογενειών. Και μάλιστα με το ίδιο κόστος.










          



















 


Μετάβαση στο περιεχόμενο