Mε πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλη δημιουργείται γραμμή καταγραφής των προβλημάτων λόγω κακοκαιρίας

Print Friendly, PDF & Email

Η γραμμή 2132147513 θα λειτουργεί από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ

 

Γ. Πατούλης: Στόχος μας η αμεσότερη και ταχύτερη επίλυση των προβλημάτων που έχουν προκληθεί από την κακοκαιρία

 

Στην ενεργοποίηση τηλεφωνικού κέντρου για την αναφορά προβλημάτων από την κακοκαιρία καθώς και την καταγραφή αιτημάτων προχωρεί η ΚΕΔΕ μετά από πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλη.

 

Η τηλεφωνική γραμμή που ενεργοποιήθηκε είναι ο αριθμός: 2132147513.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο συγκεκριμένο κέντρο που θα λειτουργεί στη ΚΕΔΕ μέχρι το Σάββατο 18 Νοεμβρίου από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ.

 

Να σημειωθεί ότι, αφού γίνει η χαρτογράφηση των προβλημάτων και των αιτημάτων, αυτά θα προωθούνται στους κατάλληλους φορείς προκειμένου να επιλυθούν.

 

«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ενότητα ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε κάθε κρίσιμη περίσταση. Περιμένουμε ανάλογη στάση και από την Πολιτεία προκειμένου να επιλυθούν τα σοβαρά προβλήματα που έχουν προκληθεί», σημείωσε ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης και συμπλήρωσε ότι «το σύνολο του στελεχιακού δυναμικού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρώτου Βαθμού βρίσκεται σε ετοιμότητα προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που υπάρχουν».

Τέλος ο Γ. Πατούλης απευθύνει έκκληση προς τους πολίτες να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους και να βεβαιωθούν ότι βρίσκονται σε ασφαλές σημείο σε περίπτωση που η περιοχή τους πλήττεται από την κακοκαιρία. 

Μετάβαση στο περιεχόμενο