ΙΣΧΥΡΟΣ ΔΗΜΟΣ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ. Το πρώτο στην Ελλάδα Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης Πολιτών εγκαινίασε ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ.Πατούλης

Print Friendly, PDF & Email







Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ.Πατούλης εγκαινιάζει το πρώτο στην Ελλάδα Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης Πολιτών, στη συμβολή των οδών Βασ.Όλγας & Παναθηναίων (έναντι ηλεκτρικού Σταθμού).
|download file .jpg 97Kb|


Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ.Πατούλης με τον συντονιστή της ομάδας εξειδικευμένων επιστημόνων του Κέντρου Εξατομικευμένης Πληροφόρησης Πολιτών Στ.Μονεμβασιώτη.
|download file .jpg 101Kb|


Ο Δήμαρχος Γ.Πατούλης δέχεται τα συγχαρητήρια από τους πολίτες για τη νέα πρωτοποριακή υποδομή, το Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης Δήμου Αμαρουσίου, ένα χρήσιμο «εργαλείο» στα χέρια των πολιτών. 
|download file .jpg 135Kb|


Μία νέα πρωτοποριακή υποδομή, το πρώτο στην Ελλάδα Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης, χρήσιμο «εργαλείο» στα χέρια των πολιτών, εγκαινίασε ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης, την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010.

Το Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης λειτουργεί στη συμβολή των οδών Βασιλίσσης Όλγας και Παναθηναίων (έναντι Ηλεκτρικού Σταθμού) και έρχεται να αποτελέσει το σημείο αναφοράς για όλους εκείνους που αναζητούν απαντήσεις σε ζητήματα, όπως ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά, μισθολογικά, εργασιακών σχέσεων, ανεργίας κ.α. και που μέχρι σήμερα είτε δεν γνώριζαν που να απευθυνθούν, είτε όταν απευθυνόταν δεν εξυπηρετούνταν.

Με κεντρικό σύνθημα «Ρωτήστε μας» το Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης Πολιτών του Δήμου Αμαρουσίου υποδέχεται τα έγγραφα ερωτήματα που υποβάλλουν οι πολίτες και με τη συνεργασία ομάδας εξειδικευμένων επιστημόνων αναλαμβάνει δωρεάν να βρει και να δώσει τις ορθές και ανάλογες ανά περίπτωση απαντήσεις, σε περίπου πέντε εργάσιμες  ημέρες.

Στον χαιρετισμό του ο Δήμαρχος κ.Γιώργος Πατούλης μεταξύ άλλων τόνισε πως «το  Κέντρο ανοίγει μια νέα εποχή στο τρόπο που η Τοπική Αυτοδιοίκηση υπεύθυνα και αποτελεσματικά παρεμβαίνει και προσφέρει λύσεις σε καίρια ζητήματα που απασχολούν κάθε Έλληνα πολίτη, κάθε ελληνική οικογένεια». Στόχος μας πρόσθεσε «είναι να λειτουργεί ως αρωγός του πολίτη που θα βρίσκει λύσεις στις απορίες του και ποιοτική εξυπηρέτηση. Να γίνει πράξη το όραμα μας για έναν Δήμο στην υπηρεσία του πολίτη».

Το Κέντρο Εξατομικευμένης Πληροφόρησης Πολιτών απευθύνεται κυρίως στους δημότες Αμαρουσίου, αλλά θα μπορεί να εξυπηρετεί πολίτες από οποιαδήποτε πόλη της Αττικής. Κάθε πολίτης μπορεί να προσέλθει και να ενημερωθεί για όσα τον απασχολούν, χωρίς να εξαιρείται καμία κοινωνική ή άλλη ομάδα.

Η λειτουργία του Κέντρου σύντομα θα υποστηρίζεται και από ηλεκτρονική σελίδα που θα φιλοξενείται στην ηλεκτρονική πύλη του Δήμου Αμαρουσίου, παρέχοντας συχνή ενημέρωση για όλα τα συναφή θέματα επικαιρότητας, αλλά και από μια σειρά ενημερωτικών εκδηλώσεων για τους δημότες του Αμαρουσίου.

Η Δημοτική Αρχή, με επικεφαλής το Δήμαρχο Γιώργο Πατούλη αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που έχουν στόχο την ταχύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη, υπηρετώντας στην πράξη το στόχο για τη δημιουργία ενός ισχυρού Δήμου με ανθρώπινο πρόσωπο.

– Το 2007 εγκαινιάζονται δύο νέα ΚΕΠ στο Ανατολικό Μαρούσι. Ένα στην περιοχή της Κοκκινιάς και ένα στην πλατεία Εργατικών Κατοικιών.     
Επίσης το 3ο ΚΕΠ μεταστεγάζεται σε σύγχρονο και λειτουργικό κτήριο επί της οδού Χατζηαντωνίου.
– Τέθηκε σε λειτουργία η ειδική πενταψήφια τηλεφωνική γραμμή, η Γραμμή Δημότη «15321» στην οποία οι πολίτες απευθύνονται για κάθε ζήτημα που τους απασχολεί και αφορά τομείς ευθύνης του Δήμου Αμαρουσίου. Ήδη έχουν δοθεί λύσεις σε χιλιάδες αιτήματα πολιτών.
– Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη ενόψει του Καλλικράτη,  προετοιμάζεται ή δημιουργία αποτελεσματικών e- ΚΕΠ, με τα οποία θα παρέχονται οι βασικές υπηρεσίες της δημοτικής αυτοδιοίκησης, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Ήδη από την ηλεκτρονική πύλη του Δήμου Αμαρουσίου προσφέρονται ηλεκτρονικά στους πολίτες δημόσιες πληροφορίες, πιστοποιητικά και υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης σε έγκυρη και απλή μορφή.

Μετάβαση στο περιεχόμενο