Print Friendly, PDF & Email
Αεροβική Γυμναστική (Γυναικών)

– Aerobic
– Mattress Pilates (πιλάτες σε στρώμα)
– Yoga (Hatha – Astanga)
– Yogilates

Βελτίωση φυσικής κατάστασης
Βελτίωση καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας
Μυϊκή ενδυνάμωση
Ευλυγισία & νευρομυϊκή συναρμογή

Αερόβια άσκηση χαμηλής – μέτριας έντασης με απλούς συνδυασμούς βημάτων και χορογραφίες
Μυϊκή ενδυνάμωση μέσω ασκήσεων με βαράκια και λάστιχα για τα άνω και κάτω άκρα
Ευλυγισία μέσω ασκήσεων με ξύλα που βελτιώνουν την ευκαμψία και δύναμη κυρίως της ωμικής ζώνης και της πλάτης
Streching μέσω διατατικών ασκήσεων για τη χαλάρωση ολόκληρου του σώματος
Πιλάτες : πρόγραμμα βασισμένο την αυτοσυγκέντρωση και στη σωστή αναπνοή, αποσκοπεί στην καλύτερη γνώση της λειτουργία του σώματος
Yoga : εναλλακτικό πρόγραμμα γυμναστικής με έμφαση στη βαθιά γνώση του σώματος και την ηρεμία του πνεύματος έχοντας ως αυτοσκοπό τη συνεργασία τους για μια βαθιά χαλάρωση που επιτυγχάνεται κυρίως μέσω ισομετρικών ασκήσεων
Yogilates : εναλλακτική εξάσκηση βασισμένη στις αρχές του Pilates και της Yoga για μυϊκή ενδυνάμωση και ευλυγισία

Δείτε τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επιλέξτε εδώ για να κατεβάσετε την αίτηση συμμετοχής.

2 φωτογραφίες
Για κατοίκους Αμαρουσίου επίδειξη της ARTEMIS CARD ή φωτοτυπία λογαριασμού ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΕΥΔΑΠ
Ιατρική βεβαίωση από Παθολόγο ή Καρδιολόγο
Ετήσια συνδρομή