Δήμος Αμαρουσίου, αρχική σελίδα
Γραμμή Δημότη

o

Ο Δήμος κοντά στον πολίτη

Μαρούσι, Ανθρώπινος Δήμος


Υπουργείο Υγείας: Αυτοί είναι οι κανόνες υγιεινής για την προστασία από τον κορωνοϊό


Κατευθυντήριες Οδηγίες και Μέτρα Πρόληψης σε εργασιακούς χώρους για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό περιπτώσεων λοίμωξης από το νέο κορωνοϊό-2019 SARS-CoV-2


Υπουργείο Περιβάλλοντος: Οδηγίες για τη διαχείριση απορριμμάτων για περιορισμό εξάπλωσης του κορωνοϊού


ΕΔΔΥΠΠΥ: Οδηγίες COVID 19


Μένουμε Σπίτι, Βγαίνουμε Νικητές
ΓΓ Πολιτικής Προστασίας





Ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση των χώρων Αστικού Πρασίνου


Τεχνικό Πρόγραμμα Δήμου Αμαρουσίου 2020

Ισολογισμός Δήμου
Αμαρουσίου 2018

Απολογισμός Δήμου
Αμαρουσίου & ΝΠΔΔ 2019

Στρατηγικός Σχεδιασμός
Δήμου Αμαρουσίου



Αθλητικές Δράσεις

Προγράμματα Αθλητισμού

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το Πρόγραμμα Αθλητισμού 2019-2020

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το Πρόγραμμα Αθλητισμού 2018-2019

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το Πρόγραμμα Αθλητισμού 2017-2018

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το Πρόγραμμα Πεζοποριών 2015-2016

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το Κανονισμοί Λειτουργίας Τμημάτων Προγράμματος Πεζοπορείας 2015-2016

(Το πρόγραμμα τις επόμενες ημέρες συνεχώς θα ανανεώνεται με καινούργια τμήματα και ώρες)

Κόστος προγραμμάτων και συνδρομών

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το Κόστος προγραμμάτων και συνδρομών

Οι Αθλητικές Δραστηριότητες αναλυτικά:


Γυμναστική (Ανδρών)
  • Προθέρμανση (Χαλαρό τρέξιμο 10 λεπτών, διατάσεις )
  • Κύριο μέρος προπόνησης
    1. Ευθείες στο χόρτο του γηπέδου σε ρυθμό πιο γρήγορο από την  προθέρμανση
    2. Δρομικές ασκήσεις (skipping, τρέξιμο με φτέρνες  πίσω και τεντωμένα πόδια μπροστά για βελτίωση τεχνικής τρεξίματος)
    3. Τρέξιμο μικρών και μεσαίων αποστάσεων 100, 200, 400 μέτρων για βελτίωση ταχύτητας και αναερόβιας αντοχής. Το διάλειμμα ανάμεσα στα 200 μέτρα είναι 2-3 λεπτά για βελτίωση της αναερόβιας γαλακτικής αντοχής.
    4. Τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων 500, 1000 μέτρων για βελτίωση αερόβιας αντοχής. Εναλλακτικά γίνεται συνεχόμενο τρέξιμο 10 λεπτών για καλύτερα αποτελέσματα στη φυσική τους κατάσταση.
  • Αποθεραπεία (Περπάτημα  στο χόρτο του γηπέδου για χαλάρωμα)
  • Ασκήσεις στην αίθουσα οργάνων γυμναστικής. Ειδικότερα :
    1. Σετ επαναλήψεων στο μηχάνημα κάμψης και έκτασης κάτω άκρων για ενδυνάμωση αυτών. Η άσκηση μπορεί να επικεντρωθεί και στις γάμπες.
    2. Σετ επαναλήψεων και ανύψωση βαρών από ύπτια θέση για ενδυνάμωση θωρακικών μυών
    3. Σετ επαναλήψεων για ενδυνάμωση ραχιαίων μυών στο μηχάνημα
    4. Εκτέλεση σετ κοιλιακών. Για άτομα με ισχιαλγία οι κοιλιακοί εκτελούνται ισομετρικά με ανύψωση και σταμάτημα του κορμού τους από το στρώμα για 20 περίπου δευτερόλεπτα. Εκτέλεση πλάγιων κοιλιακών από δεξιά και αριστερή πλευρά
    5. Εκτέλεση σετ κοιλιακών στο μονόζυγο με κάμψη-έκταση ποδιών
  • Διατάσεις ραχιαίων, κοιλιακών μυών, άνω και κάτω άκρων
Δείτε τα απαραίτητα δικαιολογητικά και επιλέξτε εδώ για να κατεβάσετε την αίτηση συμμετοχής.
 
  • 2 φωτογραφίες
  • Για κατοίκους Αμαρουσίου επίδειξη της ARTEMIS CARD ή φωτοτυπία λογαριασμού ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΕΥΔΑΠ
  • Ιατρική βεβαίωση από Παθολόγο ή Καρδιολόγο
  • Ετήσια συνδρομή


Επιστροφή